Onsdag

Äntligen, äntligen, äntligen. Nu är det inget mer plugg för i år. Så himla sönt. Igår satt jag och kämpade med allt pluggande tills jag, halv tio gick och lade mig. Sov tio timmar inatt och kunde knappt sova fram tills att klockan ringde. Förutom att jag hade ett prov idag så kollade vi bara på film. Så jäkla onödigt egentligen. Men, men. Fick köpt julklappar idag också. Köper bara till pappa och mamma i år. Orkar inte stressa över att jag inte hittat något till en kompis eller så. Släktens presenter får mina föräldrar sköta. 
 
Så nu skall jag lägga mig och göra något med datorn antar jag. Känner mig redan trött så vi får se vad jag gör. Skall iallafall försöka att hålla mig vaken till tio. 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback