I'm back

Hoppsan, jag har inte skrivit sedan november. Och jag har väl mina anledningar. Skolan, sjukdomar och allt mittemellan. Har lyckats dra på mig själv luftvägsinfektion. Ja, bra gjort, Lollo! Så jag vart iväg på ett litet besök hos läkaren i onsdags då. Sög.
 
Igår sov jag faktiskt inte hemma. Surprise! För första gången på typ ett och ett halvt år sov jag hos en kompis. Har jag sovit borta så har jag bara sovit hos släktingar. Lite konstigt, men det har inte ens fallit mig i tanken. Vi skrattade som bara den till att en sekund senare prata om lite mer allvarligare saker. Gillar verkligen Sandra! Vi förstår varandra så otroligt bra. Häromdan skrek hon under en lektion "ÄR VI SOULMATES ELLER VAD?". De flesta i klassen tittade på henne som om hon vore lite smått galen, och jag satt bara och skrattade åt henne. Men vi har så otroligt kul tillsammans. Vi satt fördet mesta bara och skrattade igår. 
 
Jag, Sandra och Johanna. Samt TIlda då, fast hon syns ju inte...
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback