The Notebook

Har gjort ganska så mycket saker den här veckan. I måndags träffade jag Cassie och vi fjantade runt som bara den hemma hos henne. Sen var jag iväg och träffade Jacqueline i tisdags och vi pratade eftersom att vi inte hade setts på ett tag. Och igår träffade jag först Hannah och Linnéa. Jag fick äntligen köpt min Micheal Kors väska som jag kollat på hur länge som helst! Sedan så träffade vi Canana och P. Var hur mysigt som helst och vi gick runt på Kulturkalaset och sedan gick vi till Liseberg eftersom att det var gratis inträde efter klockan sex. Var där typ till halv elva och då körde pappa hem mig. 
 
Idag har jag bara tagit det lugnt. Låg och vilade mig i typ två timmar. Var hur skönt som helst! Sedan så kollade mamma posten och då hade vi fått hem The Notebook. Jag hade aldrig sett den så jag var helt i extas så jag stoppade snabbt in skivan i DvD-spelaren och slängde mig i soffan. Som jag fick ångra mig. Låg och bölade hur mycket som helst. Skrek flera gånger att jag hatade mamma för att hon köpt filmen och att jag hatar Nicholas Sparks för att från början ha skrivit boken. Haha. Men den var super bra och jag rekommenderar den verkligen om du vill gråta! 
 
Nu skall jag lägga mig och kolla på Harry Potter. Var ett tag sedan!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback