Söndag

Idag har jag inte mått så där jättebra. Var hemma hos pappa vid tolv och gick ut med hunden men sedan när jag väl var hemma hos mamma igen så gick det bara utför. Har i stort sätt bara legat i sängen och känt mig död. Fick knappt i mig någon mat heller. Känns ju sådär. Men det går bara uppåt nu. Ska snart hoppa in i duschen så att jag känner mig lite mer fräsch sedan sätter jag mig nog i soffan och kollar på en film. 
 
Kroppen min blir så himla seg nu på sommaren. Känns så surt för jag vill bara vara med mina vänner hela tiden, ligga ute och sola och göra massvis med saker men min kropp orkar inte. Så nu under vinterhalvåret ska jag försöka att sakta men säkert börja träna bara för att kroppen ska orka mer och för att mitt imunförsvar ska bli bättre. Varför skrev jag detta? Haha, det bara flöt på. Men, men. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback