Ont, det gör ont

Jag har så ont i mina ben. Det värker som bara den. Men jag har gått i dåliga skor hela dagen så det förklarar saken. Mötte upp Canana (Caroline) typ vid två så satt vi vid Espresso House ett bra tag och fikade. Efter det gick vi runt inne i stan ett bra tag och köpte typ smink och lite plagg. Sen har vi pratat massor om framtiden, musik och kändisar. Gud vad vi har snackat kändisar idag! Jeez. 
 
Kom hem typ vid sju kanske? Och då åt jag maten eftersom att jag tydligen missat middagen hemma. Så nu sitter jag i soffan med datorn i knät och kollar American Idol. Har inget direkt planerat för ikväll så ska bara slapp och ta det lugnt tror jag. Har fått lite fler frågor på frågestunden och det gjorde mig så glad! 
 
Bild från Säfsen
 


emma

vilket gymnasium ska du gå på?

2013-08-11 // 13:32:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback