Ny video

Jag vet att jag inte riktigt skrivit något här. Men saken är den att jag har vart ganska trött de senaste dagarna. Igår var jag på stan IGEN med Carro för att köpa lite träningskläder och så. Sen igår kom Maris syster hit och vi åt thaimat och efter det gick jag i stort sätt och lade mig. 
 
Idag träffade jag mamma en snabbis eftersom att jag glömt mina fribiljetter till bion, min astma inhalator och mitt hänglås hemma hos henne. Efter det pallrade jag mig till biografen och hämtade ut biljetter till nästa vecka. I'm excited. 
 
Nu skall jag nog hoppa in i duschen och sedan skall jag lägga mig i sängen och försöka sova. Vi börjar en timma tidigare imorgon så jag måste upp typ halv åtta senast tror jag. Idag gick jag typ upp nio. Suck. 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback