Kort, kort

Oj, förlåt för dålig bloggning. Har vart upptagen i två dagar nu så jag har inte riktigt haft ork eller tid att sitta vid datorn. I måndags var jag hos frissan och klippte det kort plus färgade mina toppar bruna. Älskar min längd och slänger med håret exakt hela tiden! 
 
Igår var Hannah och jag iväg i Ullared. Fick gå upp halv sex så det var ju mindre kul. Men vi var där och mot slutet så var vi sviiiintrötta och vi sov i princip hela bussresan hem. Kollade även lite på en film med familjen när jag kom hem men somnade nästan direkt så vid nio tiden väckte pappa mig och sedan sov jag från nio till fyra på morgonen. Det var såååå skönt. Nu skall jag fixa i ordning på mitt rum eftersom att det blev svin stökigt efter att min pappa vart så nyfiken att se allt som jag köpte. Undrar om jag är lite lik honom kanske. 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback