Kändisar

Jag är så trött. Vaknade alldeles försent så åkte jag in till stan med Yomna. Blev massor med strul när vi skulle träffa både Oscar Zia och Anton Ewald så vi sket i det. Vi kollade på min farbror när han var med i Hammarkullsfestivalen och han var super duktig. Han blev så glad när han fick syn på oss och det gjorde mig glad!
 
Vid tre kom Carro så inväntade vi att Rix FM festivalen skulle börja. Vi hade svinroligt även om det regnade och alla idioter tog upp sina paraplyer. Hallå, vem har paraplyer på en utomhus konsert egentligen? Ville be alla att dra någonstans. Usch, vad trött jag blir. Men vi sprang in i några som vi kände och sedan åkte vi hem. Just det, när jag klev av bussen så fick jag syn på Otto och hans syster. Vi båda kollade jättechockat  på varandra och sedan började vi skratta. 
 
Ska snart gå och lägga mig tror jag. Är så trött och jag måste ändå vända på mitt dygn. 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback