IKEA

Godkväll! Jag är så trött just nu. Mamma, mormor och jag har vart iväg på IKEA. På vägen dit tog dock mamma och jag fel buss. Men det var inte mitt fel. Vi var där och tittade på massor av saker. Men framför allt på en ny säng till mig. Vi har bestämt vilken men vi vet ej när vi skall åka iväg och köpa den. Fick med mig lite småsaker så som sängkläder och ljus men annars inte så mycket saker som var mitt. 
 
Kom hem för ett litet tag sedan och så har vi mest bara ätit middag. Väntar på svar från Hannah ifall vi skall hem till henne eller inte. Om inte så stannar jag nog bara hemma och tar det lugnt. Kanske sätter på en film eller liknande. Vi får se. 
 
Ni får en random bild från min dator eftersom att jag inte har några nya. 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback