Gymnasiet

Idag började ett nytt kapitel utav mitt liv. Idag började jag på gymnasiet. Började att jag fick lugna ner Canana eftersom att hon var helt röd i ansiktet av nervositet. Slutade i det stora hela med att jag inte ens hamnade med någon jag kände. Suck. Men det gick bra ändå. Förutom att jag fick sitta längst fram med ryggen mot katedern. Det var mindre kul. Var endast i skolan i två timmar och sedan åkte jag hem. Carro ringde mig eftersom att hon vart ute låst och det slutade med att vi åkte in till centrum och åt och handlade med Paria och Hafsa. Jag slängde mig typ på Hafsa när jag såg henne. Har inte träffat henne sedan skolavslutningen i våras ju. 
 
Men iallafall. Fick med mig två toppar från Zara för bara 98:- vilket kap! Kom nyss hem och jag känner hur trött jag är. Jag kan inte sluta gäspa. Skalll ta ut hunden på en liten runda, sedan skall jag fixa mig och krypa ner i sängen lagom till Idol. Imorgon börjar jag inte fören tio så det blir jätteskönt. Börjar tio typ hela veckan. Me lickey. 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback