Födelsedagsfirande

Jag gick upp alldeles för sent idag. Men mamma gjorde iallafall lunch som jag blev proppmätt på. Sedan när jag låg i sängen och vilade mig ringde pappa och sa att jag var tvungen att skynda mig. Farmor fyller år idag och vi skulle tydligen fira henne. Så i panik sprang jag runt hemma och fixade i ordning mig själv. Tur att jag hade hunnit duscha innan. Iallafall så åkte jag hem till pappa för att sedan åka och möta min farmor och farbror. Vi åkte sedan vidare till en restaurang. Blev så mätt efter maten och vi satt nog där ett bra tag. 
 
Efter maten kollade vi runt lite på kulturkalaset. Alltså, den brittiska fugden och de spanska churrosen. Inga kommentarer. Älskar brittisk och spansk mat! Kanske för att jag spenderar ganska mycket tid i England och för att jag har spanska rötter? Haha.
 
Nej, men jag kom hem för ett pyttelitet tag sedan så nu skall jag slappna av. Blir en långdag imorgon och jag slår vad om att jag har ont i benen när jag kommer hem imorgon. Men jag kommer ha så kul!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback