Epic

Sitter och sjunger med i massa gamla låtar. Hur kul är det inte egentligen med nostalgi? Haha, iallafall så har jag inte gjort så mycket idag. Vart ute med hunden och mest umgåts med pappa. Försöker få mitt hår att torka efter duschen eftersom att hunden skall ut nu igen. Jaja, det torkar säkert själv snart nu när det är så kort. 
 
Idag har jag faktiskt planer. Första gången på typ tre dagar. Just det! Kom och tänka på att det är någon idiot som har en motorcykel på gården och han ska ALLTID åka iväg med den ett på natten. Jättekul när man sover som skönast och vaknar av ett jäkla brummande. Inte så jättekul... 
 
Nej, nu skall jag fixa i ordning mig och se vilken tid Carro och jag skall ses. Och kolla om Jacqueline vill ses. Har inte träffat henne på evigheter!
 


Anonym

kollar du på några tvserier?

2013-08-09 // 21:09:31
Anonym

kan du lägga ut fler outfits?

2013-08-09 // 21:10:07
Anonym

tycker du borde uppdatera din blogg bättre, gillar den verkligen!!!

2013-08-09 // 21:15:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback