12h

Inatt har jag sovit tolv timmar! Rekord. Har inte sovit så länge på hela sommarlovet skulle jag tro. Det var hur skönt som helst. Och mamma märkte att jag var trött eftersom att jag har pratat massor i sömnen, plus tänt lampan tjugofemtusen gånger. Hon trodde att jag skojade med henne men nej, jag kommer inte ihåg något av det. Idag skall jag fräscha upp mig själv och umgås med mamma. Det är sista dagen på sommarlovet och jag skall hem till pappa idag så jag vill verkligen umgås med min mami. 
 
Känner mig så utvilad så det finns inte. Men nu skall jag göra något vettigt. Kanske fixa i ordning på mitt rum? Eller jag vet inte om jag orkar. Det är fortfarande stökigt efter att vi flyttade hit. Så irriterande!
 
Världens coolaste farbror (han längst bak med trummorna, om ni inte förstod det)
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback