Stressigt...

Herregud, har fastnat i massor med annat istället för att blogga. Tvingade iväg mig själv för att handla med mami förut. Mådde väl sådär men jag har oftast super kul tillsammans med henne. Som häromdan när mormor var här. De hade precis pratat om att hon slagit i tårna typ varje dag så trampar jag på henne. Snacka om att vi alla brast ut i skratt så att tårarna nästan sprutade. Oh ja, vi är helt normala. Det är vad vi gör normalt. Alltså, skrattar tills vi gråter!
 
Imorgon blir det att vara igång till max. Skall plugga som bara den! Och kanske rensa lite på mitt rum? Är iallafall super stressad över allt. Inte långt kvar tills jag måste packa och åka iväg ännu en gång! Och så skall jag hinna med allt skolarbete, fixa på mitt rum, sy upp balklänningen, träna och ta hand om mig själv. Så jobbigt...



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback