Städar

Suck. Idag är det storstädning här hemma. Jag har rensat skrivbordet och ALLA mina kläder. Vet inte varför jag har sparat på kläder som jag aldrig använt eller som jag vuxit ur för länge sedan. Det börjar se lite bättre ut här nu i alla fall. Hade gärna möblerat om i mitt rum men det kanske jag gör nästa gång jag är här istället. Nu skall jag vika in kläder i min byrå, bädda sängen och gå igenom mina skrivbordslådor. Varför, Louise, varför har du sparat så mycket skit??
 
Men det blir ju förhoppningsvis bra tillslut. Får nog hålla på hela dagen. Ta några pauser då och då för att antingen äta eller gå ut med hunden. Men då slipper jag göra detta imorgon och nästa gång jag kommer. 


Bella

Månadens blogg finns nu uppe! Kika in och kolla om det blev du! En ny månadens blogg tävling kommer upp inom kort! :) http://jennyizabella.devote.se

2013-04-06 // 18:39:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback