Promenix på stan

Jag har så himla kul på mina "dejter" med Jacqui. Vi pratar på om exakt allt vi kommer på. Ibland allvarliga saker och ibland helt flippade saker. Vi fikade i ungefär en timme på Espresso House innan vi gick på en liten promenix. Vi hamnade tillslut i Nordstan och jag fick köpt en ny tröja och ett halsband. Valde en storlek som såg bra ut. Ogillar verkligen att prova i affären så jag tänkte att jag bara köpte en och så provar jag den hemma. Passar den så passar den, och tvärtom. 
 
Men vi fortsatte att prata på. Tillslut blev klockan åtta och typ allt stängde. Så det kändes ganska meningslöst att vara kvar. Då gick vi ganska fort mot hållplatsen och åkte skilda håll. Tänk vad skönt när jag flyttar att vi kan fortsätta prata på vägen hem. Nej, nu skenar jag iväg alldeles för mycket.
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback