Promenad

Runt klockan fyra gick jag och mötte Hannah. Vi begav oss då mot biblioteket och gick hela vägen. När vi fått tag på varsin Agatha Christie bok till vårt arbete vart vi hungriga så vi valde att gå och äta. Jag blev så mätt att jag inte visste vart jag skulle ta vägen. Hannah smsade Paria och Linnéa och kollade om de ville med oss på en promenad. 
 
Först skulle vi inte gå speciellt långt, bara runt typ hela Ramberget men vi gick mot Backaplan och sedan började vi gå in mot stan istället. Så vi gick över hela Götaälvbron. Det var jobbigt. Jag har gått över den innan, men då regnade det inte, eller blåste. Vi trodde på riktigt att vi skulle blåsa bort. Men vi fick joggat lite också. Kändes grymt. När vi väl kom in till stan frös jag så mycket så både jag och Hannah köpte oss varsin chailatte. Jag var inte direkt sugen men jag frös såpass mycket att jag behövde få upp min värme. Efter det tog vi vagnen hem och självklart skulle det ta lång tid innan min buss skulle komma så jag fick gå en bit. 
 
När jag väl kom hem var jag helt slut. Så jag fixade ett varmt bad till mig själv med spotify på låg volym. Det slutade med att jag slumrade till två gånger. Sista gången jag vaknade fattade jag inte ens att det var One Direction som spelades ur min mobil. Då är man bra borta! Men nu skall jag snart krypa ner i min säng. Börjar åtta imorgon. Suck. 


Julia

Var gärna med i tävlingen där du kan vinna en valfri klocka värde 499:- !!
http://juliasofiie.devote.se/blogs/25801274/taevling.htm

Ha en fortsatt trevlig dag :-)
/Julia

2013-04-30 // 13:22:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback