Ont i magen

Jag har haft super kul! Vi spelade in värsta knasvideon igår och har ingen aning om jag ens skall klippa ihop den. Sedan gick vi in på ett chat forum och "Liam Payne" från One Direction kom upp. Vi vet ej om det var någon som lurade oss eller inte men vi (jag och Carro) flippade. Somnade runt ett tror jag och vaknade först vid åtta. Hannah och jag somnade sedan om igen och vaknade sedan vid tolv skulle jag tro. Då gick jag ut med Daddy bara för att få rört lite på mig. Har ätit massor och det får jag sona för nu. Magen värker som bara den så jag tror att jag kommer avlida snart. 
 
Både jag och Hannah vill iväg på en konsert senare i år men vet ej om vi kan. Suck. Måste ju kolla om det är okej med båda mina föräldrar. Hade dock vart väldigt kul! 
 
Sorry för skit kvaliten men vi tog inga bilder med systemisen igår. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback