Glee

Har i stort sett inte gjort något alls. Bara kollat runt lite på nätet. Eller jo, jag har kollat Uni of London. Funderar starkt på att gå där när jag flyttar dit om tre år. Känns som att ingen tror på mig riktigt men jag vill verkligen flytta dit. Får se om Cassie följer med då eller inte. Vi har pratat om det fram och tillbaka men det är inget som vi känner att vi kan bestämma just nu. Hon måste ju få tänka på det innan hon verkligen bestämmer sig. Men jag kommer ju att ha detta i bakhuvudet och sedan kanske i tvåan på gymnasiet börja prata lite med mina släktingar i London och möjligtvis få hjälp från de! 
 
Nepp, nu skall jag borsta tänderna och sedan krypa ner i min säng och kolla Glee. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback