Forever Alone

Gud vad jag är "forever alone". I veckan så hade jag planerat att träffa två kompisar men det blev inställt. Så då bestämde jag och Cassie att vi skulle ses. Men det sket sig. Innan så frågade min faster om jag vill på bio med min lilla kusin. Först sade jag nej och sedan ja. Men då var det försent. Gud vad roligt för dig, Lollo. Så jag har i stort sett suttit hemma och inte gjort något. Eller jo, jag brände mig sjufemtusen gånger på varmt vatten. Klant. Dessutom tror jag att jag har bränt tungan. 
 
Skulle försöka klippa ihop vår video men mamma sitter bredvid och jag kan knappt jobba i skolan om någon tittar på det. Ja, töntigt men det går bara inte. Nu skall jag kolla Youtube videor, snacka med mina onormala vänner och läsa bloggar. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback