Who I am

Jesus, gud i himlen. Idag har vart är riktigt skön dag. Jag har bara tagit det lugnt och gått på promenader. Det har liksom vart en vilodag för mig. Vaknade av mig själv hyffsat tidigt, fast jag råkade somna om runt klockan två i pappas säng, HOPPSAN! Men det var riktigt mysigt. Pappas säng är så himla mjuk. Är det bara jag som tycker att alla andra har skönare sängar än vad man själv har? 
 
Men nu ikväll ska jag kolla film, lyssna på musik, skriva och leta inspiration. En riktigt myskväll med vovven får det bli. Har lite saker planerade inför imorgon. Kan bara säga en sak, SHOPPING! Ha, nä men jag ska välja tömma plånboken lite tror jag. Behöver nya saker i min garderob, dessutom har vi spexfoto nästa vecka. Då måste jag köpa lite saker, även om jag fortfarande inte vet vad jag ska vara. Eller jag har en aning men egentligen har jag ingen lust alls. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback