Make it last forever

Vet inte hur många gånger jag har fått frågan vad för slags musik som jag gillar. Jag gillar väldigt blandat men det som jag just dras till är pojkband och självständiga tjejer. Det sist nämnda är väldigt viktigt för mig. När jag lyssnar på självständiga tjejer får jag ännu mer självförtroende och får mig att vilja så mycket mer i livet. De som har störst påverkan på mig just nu är Cher Lloyd, Rita Ora, Demi Lovato, Little Mix, Lady Gaga och Jessie J. De tjejerna har visat för mig att man inte ska låta någon trampa på en. För mig är det väldigt viktigt att inte låta någon göra det. Ingen är perfekt, men alla är perfekta på sina egna sätt. VÅGA VARA ANNORLUNDA!










Thilda

Sv: vaa, har du familj i London? oj var härligt!! :)

Btw de tjejerna du nämnde i det här inlägget är bäst alltså!! Så himla bra förebilder :)

Svar: Ja, det har jag! Både i London och utanför :)
Just därför lade jag upp bilder på de, och skrev om de :)
Louise Burgos

2012-09-20 // 15:01:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback