Låttexter

Ligger just nu i min säng och väntar på att mamma ska komma hem. Jag ska sätta mig med mina läxor vilken minut som helst, vill inte ha något i helgen! Ibland är det skönt att tänka att du är klar med precis allt. Så nu kör vi! Har även vart duktig och gått till skolan varje dag förutom när jag var i Stockholm. Känns riktigt bra om jag får säga det själv.

Dagen började ganska bra även om jag började klockan åtta. På spanskan kände jag mig ganska seg, vilket jag gjorde igår också. Jag har skrattat väldigt mycket idag. Att man kan ha så roligt åt ingenting? Sedan skulle vi skriva låtar på musiken. Det var två årsedan jag skrev, hur ska jag få upp min fantasi? Får väl leta fram mina gamla låttexter så kan vi jobba utifrån det.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback