Gårdagen, kvällen och nutid!

Skrev ihop ett litet inlägg igår men mitt internet strulade så det blev inget med det. 
 
Igår efter skolan blev jag klar med mina läxor ganska snabbt och sedan sprang vi ner till restaurangen. Där blev det middag och jag gick inte hem fören åtta. Sedan skickade jag iväg mitt bidrag till X Factor's Superfans där första priset är en resa till New York för att se One Direction live på konsert och sedan ett möte med killarna. Man ska inte hoppas för mycket men andra deluppdraget avslutas imorgon. Så, vi får se. Nu ska jag kolla på reprisen av Hollywood Fruar eftersom att jag missade det i tisdags. Ja, jag kollar på det! Något problem? Nej, tänkte väl det. 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback