Skola, skola, och ännu mera skola!

Men Gud, vilket blogg humör jag blev på! Har dock inte sådär jättemycket att skriva om, kul. Livet är väl som för alla andra nior. Skola, Skola, Skola. Om mindre än två veckor för jag hem mitt lösenord och jag kan börja söka till gymnasiet, crazy! Men ja, det händer väl knappast något i mitt privatliv. Allt kretsar mest runt skolan och kyrkan. Men jag försöker att ha så roligt som jag faktiskt bara kan. Dessutom förväntar jag mig faktiskt högre betyg gemfört med tidigare år. Har jobbat bort fem stycken F, vilket jag är stolt över att få bort. 
 
But anyway. Idag har väl dagen vart bra. Matte, Spanska, NO (Film, och jag typ dog av den), SO och Bild. Angående NO filmen så kollade vi på den senaste Alien filmen och jag vill bara säga det att jag är otroligt rädd för utomjordingar. Big, big no, no! De kan hålla sig utanför vår planet, jag vill inte ha de här! Bara, nej! Men nog om det! Blev ganska stolt över mig själv på bilden också, gick förvånandsvärt bra. 
 
Men nu måste jag plugga lite Engelska och sedan Matematik. Matten prioriterar jag inte just nu, den kan jag ganska bra. Så, ja. Ska dra fram ett block och plugga in mina Många glosor. Inte direkt det roligaste man kan göra, eller? Men det måste bara göras!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback