A little trip for the weekend

Vet ni vad? Jag har gjort det igen! En spontan resa till England. Känns så himla underbart att åka tillbaka. Men jag blir bara borta över helgen och jag ska försöka att shoppa och kanske få syn på en o annan kändis. Så, just nu lyfter mitt plan. Sitter antagligen och tuggar sönder ett stackars tuggummi som snart inte kommer ha någon smak kvar. Jag har förmodligen en bok i min hand, och likaså min kära iPhone som inte kommer kunna användas hela helgen (PANIK!!). Anledning till det är att jag har barnlås på min mobil, vilket innebär att jag inte kommer ut på internet eller en telefonlinje! 
 
Men men. Det ska bli rackarns kul att få åka iväg med farmor igen. Speciellt till min favorit stad! Var där för bara tre månader sedan men hallå? Staden är ju för skön. Skulle ge min högra arm för att få flytta dit, vilket jag KOMMER göra någon gång i framtiden. Det har jag faktiskt bestämt. Och detta är inte som när jag ville flytta till USA. Det är en för stor sak och jag skulle inte kunna klara mig i en sekund där. I London har jag ändå släkt, puh! Men det blir förhoppningsvis lite uppdatering i helgen, om inte annat tidsinställda inlägg.
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback