Whop whop

Precis vaknat från en powernap vilket var väldigt skönt. Livet börjar att gå uppåt känns det som och den känslan är underbar.

Jag är riktigt sugen på att köpa hem en mic. Mamma och jag kollade på några förra året men det har inte direkt blivit av utav någon anledning. Men vi får väl se.

Imorgon så pluggar jag nog inget eftersom att de sätter våra betyg. Träffar möjligt vis min farmor och de släktingarna som vi bodde hos i London. Dock så skulle farmor ringa mig ikväll men av någon konstig anledning har hon inte hört av sig. Men det hade vart grymt kul att träffa de och prata om mitt nästa London besök som sker redan i februari, vill ju inte direkt lämna den staden.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback