Today

Wow, lång dag har det allt vart idag.
Mormor hämtade mig tidigt imorse och så åkte vi till läkarn. Satt där i en och en halvtimme och sedan åkte vi till skolan.

Har i stort sett haft kul varje lektion. På engelskan skämtade jag en massa med Arabela, Dilan och Hannah. På matten var det med Samira (som för övrigt är helt galen). På svenskan med Ali och Hannah, läsningen med Hannah och sist på tjejgruppen snackade jag med Matilda, Arabela och Jenny. Många namn att hålla reda på, i know!

Nu ligger jag i soffan, kollar på elvan (hihi) och fryser på grund utav regnet. När jag var på väg hem skrek jag: "JAG HATAR SVERIGE!" eftersom att det alltid är dåligt väder här. Hur kul är det egentligen att komma hem och vara dyngsur? Inte alls.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback