There's not a thing that I would change

Vaknade tidigt idag men jag var lite seg, hoppade på en spårvagn med mamma och sedan var jag tvungen att byta lite längre fram. Dock när jag byter är det självklart massa arbetare som står ivägen så jag får springa från hållplatsen "Lilla Bommen" till "Nordstan". Visst är Nordstan Femman bara ivägen men när man är stressad då är man!
Kom inte så där jätteförsent till TFM iallafall.
Vår syslöjdslärare är tillbaka och hon var otroligt glad, vilket smittades av sig på oss andra. Vi skämtade i stort sätt hela den lektion men fick ändå våra saker gjorda, bravo!
Lunchen var väl okej, idrotten var grymt rolig men det var VARMT! När vi kom upp till skolan igen hade Hannah slarvat bort mina nycklar så vi fick gå i värmen och leta, svinjobbigt! Men vi kom iallafall tillbaka till skolan.
Jag och Otto ska tydligen snacka med skolinspektörerna på tisdag, don't know why men det ska vi iallfall. En kille i min klass påstod att det var för att vi båda har svenska namn, hihi.
Nu ska jag fortsätta med saker som måste in på mejl idag, inte sådär jättekul en fredag!
Somnade by the way när jag kom hem. Mamma säger att jag brukar bli trött av värmen och det stämmer nog, men man får göra det bästa av det.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback