How's your day been?

Hej på er!

Har inte hunnit blogga idag eftersom att jag har försökt plugga. Det går väl så där men jag försöker iallafall.

Tog en paus runt fem och kollade en grymt rolig film med pappa. Dock kommer jag inte ihåg vad den heter.

Ikväll blir det precis som igår, helt ensamt. Pappa ska jobba och min styvmamma kommer hem sent. Men det brukar gå bra, jag och Daddy brukar mysa ner oss i min säng och bara ta det lugnt.

Har även börjat twittra från mina andra konton, så just nu driver jag fyra stycken. Ja, det är rätt många och nej jag vet inte hur jag ska ha tid med det.
Yomna och jag har en tillsammans, ska försöka få med Hannah på en också. Så blir det inte lika jobbigt!

 

 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback