'Hola, I'm proud of you', 'Oh my god babe your voice is like wow!', My reply: Who's laughing now?

Ni kanske undrar vart jag tagit vägen?
Så här ligger det till.
När jag spelade fotboll i måndags så skadade jag mig och nu har jag ett köttsår precis under knät. Det här har gjort att jag är gnällig, trött och orkar ingenting och därför har jag inte bloggat. Ni kanske tycker det är konstigt men det gör ont exakt hela tiden.
Men det är bara så att ni vet och ni inte undrar varför jag inte bloggar.

Idag när jag kom hem bytte jag om till ett par mjukis, lade mig i mammas säng och ringde några samtal. Väldigt skönt känner jag. Har redan gjort läxor idag så nu ska jag ta det lugnt. Är som sagt väldigt trött och typ halva klassen har klagat hela dagen. Men imorgon tar vi nya tag. Mindre än en månad kvar av skolan!


Inget om den Blötatorsken eller ?! :( du kommer att få en blöt puss av mig imon ) :D

2012-05-09 // 18:25:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback