Back in Sweden

Igår fick jag reda på en sak som tryckte ner mitt humör ännu mer. Mina älsklingskillar är i Stockholm, ja One Direction är i Stockholm och jag har inget tillstånd att åka. Vet ni hur det här känns? Som ett slag i magen. Mitt humör är redan dåligt och nu händer det här.

Jag har vart nere eftersom att de var här i februari och jag fick inte åka då heller. Det värsta är att pappa sa senast i torsdags att jag inte får åka någonstans innan sommarlovet.

Ni kanske inte förstår det här men det gör mig ledsen. När människor som inte förtjänar att träffa de får de. De som inte bryr som om någon annan. Tjejer hoppade på killarna förra gången. Nu vet jag dock inte om något sånt hänt men jag vet att något kommer hända. Men allt känns bara kört. Vi är i samma land och jag kan inte träffa de!

Jag ville bara skriva av mig, för jag mår inte bra av det här. Egentligen har jag försökt att stänga av mig från allt men det går inte, alla säger det till mig och då blir jag ännu ledsnare. Men jag vet om det men försöker att inte bry mig, men det går inte!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback