Allt möjligt

Ligger just nu i min säng och tar det lite lugnt. Ska snart sätta mig med massa inlämningar som verkligen måste in absolut senast nästa vecka. Är super nervös inför mina betyg, hade gärna fått mer tid på mig! Men jag vill ändå ha sommarlov, skit skit skit!


Beskrev för Arabela vad jag skulle göra på sommarlovet och vi båda insåg att mina planer var att sitta inne hela dagarna. Men då sa jag att jag tar med mig dator ut på någon uteservering och sätter mig och skriver på något. Det ger ju grymt bra inspiration också!

Men helst av allt vill jag ju till Stockholm i sommar. Det hade vart grymt kul att träffa mina vänner som bor där, handla, turista med Hannah, skratta för fullt! De gångerna jag var där förra året var jag ju där i max två dagar. Men jag har fått mer vänner så de vill man ju också umgås med.

Har planerat en sak ikväll med en tjej. Hoppas verkligen att det funkar för om det gör det blir jag världens lyckligaste! Men ni kommer inte få reda på det om det inte går, så om det gör det skriver jag här imorgon, jag lovar!

Väldans vad långt inlägg det blev. Men jag ska försöka blogga mellan läxorna som är många just nu.

Det som måste göras är:
Läxor, skriva på "noveller" (både privat och skolan, ta hand om mitt sår på benet, blogga, sedan vill man väl klämma in lite tv mellan också? Hur ska jag hinna ut i världen? Jobbigt...




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback