You make It hard for me to see somebody else

Sammanfattning av dagen?


Jo, vaknade runt tjugo i åtta och började fixa mig. Var vid dagiset runt 9 och det var mer barn idag.
Vår mat kom inte dit idag igen så vi åt på skolan, förhoppningsvis äter vi med barnen imon.
Var på dagiset till tre och gick sedan till skolan endast för att träffa min bebis Hannah som jag har saknat som bara den. Vi borde inte vara ifrån varandra sådär, saknar henne fööör mycket.
Efter skolan åkte jag till kyrkan och träffa några, inte Pernilla eller Sofie då de båda var sjuka :( inte kul!
Tiden gick sjukt fort i kyrkan och vi fick sluta en kvart tidigare så jag hann med den tidigare bussen.
Somna på bussen vilket var piiiiinsamt och sedan har jag somnat till och från hela kvällen.
Kolla på Desperate Housewives och glömde sedan att BB börja så jag har missat halva, smart ass.
Nu ska jag kolla klart och försöka sova så jag orkar upp och duscha imon.


My toughts
Visst, nu har jag bara jobbat i två dagar men jag tror att jag skulle klara av arbetslivet. Jag och Erik snackade om det på vägen hem, nu är det jobbigt eftersom att vi har läxor men utan dom tror jag att jag skulle fixa det. Börjar jag jobba nu redan i år så kommer det ju bli kanon. Måste verkligen fixa ett extra jobb så att jag får mer pengar. Men jag hade nog inte valt dagis yrket iallafall. Visst, jag har alltid älskat att ta hand om barn men det är inte något jag skulle klarat av. Behöver liksom någon jag kan prata med. Nästa prao blir nog kyrkan eller någon reseskit antagligen. Vet fortfarande inte vad jag ska läsa på gymnastiet heller? Panik. Ja, jag gillar att planera så långt i framtiden. Ja, men det blir nog bra efter att vi har vart hos studievägledarn i april.




Framtiden?
Jag vet verkligen inte vart min framtid är på väg? Önskar att jag inte vart så lat med mina betyg. Nu är det dags för mig att kämpa. Jag är inget litet barn längre som inte behöver tänka på framtiden, livet lekte ju då. Men jag måste börja nu, Imon kör vi! Ska ta med massa grejer från skolan imon.
Men ja, nu är det dags för mig att gå och lägga mig.
Godnatt så bloggar jag imon.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback