This is the remix

♥ Dag 12 – I min handväska.
Ja, kan ju ta den jag hade igår då?
  1. Mobil
  2. Nycklar
  3. Plånbok som innehåller: Busskort, Presentkort och pengar

♥ Dag 13 – Den här veckan.
Den här veckan avslutades min första prao. Kände att jag verkligen inte ville gå därifrån. Var inte alls kul, måste verkligen dit och hälsa på barnen känner jag! Annars har jag vart sjukt trött och bara allmänt jobbig.

♥ Dag 14 – Vad hade jag på mig idag.
Tröja från H&M som jag köpte igår
Boyfriend Jeans Shorts också från H&M
Ni förstår att jag ej ska ut idag va? :)

♥ Dag 15 – Mina drömmar.
Ja, mina drömmar? Vad är egentligen de?
Har alltid velat bli känd, på ett eller annat sätt.
Har alltid älskat att sjunga, dansa, agera, resa, träffa människor som älskar mig, att människor frågar mig ointressanta saker men verkligen undrar, att vara i mitten (även om det inte märks alltid, så är jag blyg!).
Så, kändisskap har alltid funnit där eftersom allt ovanstående är med i den smeten typ,
Det har alltid funnits där men jag vill försöka utbilda mig till något annat, kändisskap kan man ju inte riktigt läsa i skolan, musik kanske man inte får så bra jobb med m.m.
Men ja, det är iallafall mina drömmar

♥ Dag 16 – Min första kyss.
Det beror på vad för kyss.
Den första som bara var på munnen, alltså en puss så var jag väl fyra eller fem (ej seriöst).
Min första riktiga kyss var väl hösten i sjuan (sent, jag vet) men jag har inte riktigt brytt mig om det.
Ja, riktig kyss var sent men det har inte berört mig så där jättemycket. Det går ju inte att ändra på så varför ällta det?

♥ Dag 17 – Mitt favoritminne.
Mitt favoritminne måste ju självklart vara när 1D kom ut från terminalen. Var så sjukt jävla lycklig, vilket man hör i mina videor. Jag var helt till mig, trodde inte att jag skulle få en glimt av de överhuvudtaget när jag och mamma lämnade Göteborg bakom oss. Men så blev det, två dagar i rad också! Underbart.

♥ Dag 18 – Detta ångrar jag.
Att jag inte tagit hand om mina betyg, har alltid tänkt att det löser sig. Så jag måste verkligen ta tag i det! Men jag har ingen lust att skriva om det här, när jag knappt delar med mig utav det till min familj.

♥ Dag 19 – Min favoritfödelsedag.
Det var nog när Jacqui och Julia sov hos mig i Frölunda, vilket var min trettonde födelsedag. Kommer ihåg att jag först fick Band Hero, böcker, tårta m.m. på morgonen. Julia och Jacqui kom på eftermiddagen tillsammans med Jacquis föräldrar och hennes lillasyster. Sedan åkte de hem, pappa åkte till jobbet och pappas dåvarandre tjej gick till vår granne. Vi var ensamma med min bebis Daddy och en annan hund (som vi passade) som hette Nala.
Vi skrattade hysteriskt mycket hela kvällen, sedan avslutade vi med att bädda ner oss i min säng och kolla på New Moon

♥ Dag 20 – Ett annat ögonblick.
Hmm.... Fattar inte riktigt vad de menar med denna men jag ska försöka lista ut det!
Kanske ett ögonblick jag kommer ihåg?
Okej, jo. Jag kommer ihåg när min kusin Freja fötts (min äldsta Freja, har två kusiner med samma namn). Jag och pappa låg i sängen och sov på eftermiddagen när min faster ringde.
Pappa: ja, hallå?
Faster: *Säger något jag inte hör*
Pappa: men gud vad roligt! Vilken tid?
Faster: ...
Pappa: grattis lillasyster! Men då kommer vi imorgon! *lägger på*
Jag: Vad sa hon? (jag fattade ju vem han pratade med)
Pappa: du har fått din första helkusin!
Jag: Va? Vad blev det då?
Pappa: En liten flicka!
Ja, det är typ det enda jag kommer ihåg, sedan kommer jag ihåg första gången jag såg henne.

Ja, ni fattar att jag har börjat beta av listan va? :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback