Can't see myself with nobody but you

Ska hoppa in i duschen snart.
Våfflade mitt hår igår och när jag vaknade imorse var det katastrof, dock fick jag snälla kommentarer i skolan.
Dagen har vart rolig.
Jag och Hannah gjorde cinnamon challenge och vi ska försöka lägga ut videon här snart. När jag har duschat ska jag fixa iordning saker till pappa, läsa hemkunskapsprov, göra NO läxa och ätaaaaa.
Dagens outfit:
  • Svart linne från H&M
  • Genomskinligt, svart linne med stjärnor från Cubus
  • Svarta leggins från H&M
  • Jeansshorts från H&M
  • Även min skinnjacka som jag tror är köpt på Missay


VADÅ NO LÄXA???

2012-03-05 // 18:58:10
Anonym

Visa gärna bild på hela outfiten nästa gång! :D

2012-03-05 // 21:18:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback