Awesome

Känner mig sjuk vilket inte är kul. Nu ska jag tvätta lite så att allt hinner torka till imon, sedan ska jag packa och förmodligen duscha. Kommer antagligen att sätta mig med novellen och skriva lite på den så att Hannah inte går lack på mig!

Dagen har iallafall vart bra förutom att klassen blev lack på vår svenska lärare när hon sa att vi skulle ha ytterligare en uppgift på PRAO när vår mentor lovat oss att vi bara ska ha en. Snacka om att jag ska gnälla imon på samlingen!

Imon ska jag även på konfa läger vilket kommer bli helt bäst! Ska ha med mig datorn så att jag kan blogga både här och skriva på min novell!



roligt med konfa läger:D



SV; Naw tackar så hemskt mycket:D Så snällt:3

Och säg gärna vad du tycker om mina "The Countess" Bilder som jag har ritat:D

2012-03-15 // 21:32:21

ha så kul på konfa lägret nu, :)

glöm inte att skriva på novellen!!

har du omprov på tisdag?

2012-03-16 // 15:38:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback