When I close my eyes

Hela da'n har jag mixtrat och trixat med datorn. Håller på få ordning på mappar som jag halvdant har slängt ihop när jag vart trött eller stressad. Och jag är en människa som vill veta vart allt ligger i datorn annars får jag nästan panik. Men det är på bättringsvägen. 
Mamma och jag har pratat en hel del idag, lyssnat på musik och myst med våra katter. Messi sitter och tittar på mig just nu, min lilla bebis. 
Får snart börja med middagen, är hur hungrig som helst.
För övrigt ligger jag och kollar på när Tony Bennett spelade in hans senaste album tillsammans med bland annat Michael Buble, Lady Gaga och Queen Latifah. Helt underbart vilka röster vissa har!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback