Sommarlov!

Åh, jag är så lycklig just nu! Vi har äntligen fått vårt sommarlov. Jag och mina kompisar sjöng faktiskt idag och jag har nog aldrig vart så nervös i hela mitt liv. Hela jag stod och skaka, rösten var svajig och munnen var alldeles för torr. Inte direkt vad jag väntat mig.

Ni kanske undrar varför jag inte bloggat i veckan och det är för att jag vart så otroligt trött och stressad. Inget har gått som jag velat osv. Men nu tar jag nya tag och så ska jag vila ut mig i två månader. Hoppas även på att solen ska titta fram lite iallafall!

Senare idag ska jag äta en maffig middag på Liseberg med min styvmamma. Vi får se om vi åker något, det är ju inte direkt kul om det regnar. Vad ska ni hitta på idag då?




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback