Läxor och vänner

Vaknade för ett tag sedan men jag känner mig sjukt seg. Jag ska sätta mig och bli klar med inlämningarna så att jag sedan blir fri. Hoppas bara att mitt internet vill funka idag! Funkar det inte kommer jag allt springa med datorn till mamma och skicka iväg det. Jag vill bara ha det gjort så att jag kan börja ha lite sommarlov och inte tänka på läxor. Visste ni att jag inte har några mer lektioner nu? Imorgon ska vi gå lite i slättadamm, på tisdag har vi klassens dag, på onsdag är alla lediga och på torsdag har vi skolavslutning. Så himla skönt att jag ska få vara ledig ett bra tag framöver.

Igår hade vi kul men mamma såg på mig att jag började bli uttråkad så jag och Cassie bestämde oss för att ses lite. Först gick vi runt med hennes hund och sedan gick vi hem till henne. För varje gång vi ses inser vi att vi har mer och mer gemensamt. Sånt är ju faktiskt alltid kul. När man får en ny vän och för varje gång blir bandet bara starkare och starkare.

Ni får en bild när jag och min yngsta kusin spelar lite boll.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback