In the night I lie awake

Ha, jag är för rolig. 
 
Jag och pappa bestämde oss för att gå en promenad inne i stan och det slutade med att vi gick in på en pub. Då har jag självklart på mig min tröja med UK's flagga och det är en engelsk pub. Man kan säga att de gillade min tröja!
 
Eftersom att jag är alltför kräsen så ligger jag just nu i min säng. Kollat lite tv och skriver samtidigt. Ibland är det faktiskt skönt att göra det också. Jag blir så himla varm och får egentligen bara panik. Om jag ska vara ute så ska jag antingen bada eller ligga och sola, men det har inte blivit så. Har fått i mig glass och en dricka idag, vilket var väldigt gott! Isglass så klart eftersom att jag inte tål mjölk. 
 
Får se vart dagen slutar någonstans. Ännu är jag faktiskt inte helt säker på det.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback