Heeeej!

Hej, på er!

Nu känner jag att jag kan börja blogga igen. Det har liksom inte blivit av sedan jag kom tillbaka till Göteborg. I onsdags var jag och såg Madonna som förövrigt inte alls var bra. I torsdags var jag i Ullared och gjorde slut på massa pengar och igår fick jag tag på grymma biljetter till ett event som hade vart kul att faktiskt hålla lite hemligt för er som inte redan vet något om det.

Hur mår ni? Jag känner att jag inte har egnat min tid alls åt bloggen och det borde verkligen ändras! Nu är appen i mobilen igång igen så jag hoppas att jag får upp det igen. Fast ni har ju fått några inlägg med både Cher Lloyd och Little Mix.

Jag kommer snart att lägga in en ny header som min fina vän Hanna fixade till mig. Ska även försöka att få en ny design om det funkar. Ja, men allt kommer inte hända med en gång, det kommer ta sin lilla tid. Just nu känns det som att inget räcker till, att jag måste vara vaken dygnet runt för att få ordning på allt igen. Ja, vi får väl se hur det går men just nu känner jag att om ett år kommer jag åtminstone må toppen!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback