hannah gästbloggar hihi

hej mina kära låtsas läsare, haha eftersom detta inte e min blogg så har JAG ju inga läsare aa jag e också klok!
men jag är hannah som ni kanske remeber?
lou är just nu på gothia den korven, jag var igår & fan va varmt ojdå haha..
men ska nog gå imon med henne, de finalen imon så de kanske inte e lika kul..
aa men jag kom nyss hem från italien och jag och lou har inte träffats på typ en månad eller ngt, och på tisdag åker jag till spanien och är borta 1 månad så kommer hem efter att skolan har börjat, men aa adios orkar inte blogga hahahha :P
 
TRYCK PÅ BILDEN FÖR ATT KOMMA TILL MIN BLOGG ELLER TRYCK PÅ LÄNKEN!
www.hannahsofie.blogg.se


Asså Hannah HAHAHA KAN DU INTE DIT EGET BLOGG NAMN?? Dt är www.hannahsofie.blogg.se

2012-07-21 // 09:02:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback