Cause you only got one chance it your first dance

♥ Dag 2 – Min första kärlek.
Min första kärlek var nog på dagis. Jag kommer ihåg det väldigt väl. Han hette Teodor, var ett år yngre än vad jag var, blond och väldigt söt. Jag kan ha vart mellan fyra och fem år tror jag. Jag och min kompis Mikaela jagade alltid honom och en kille som hette Gabriel. Men jag kommer ihåg att han faktiskt pussade mig och resten av den dagen jagade han mig. Jag kommer också ihåg att jag sprang hem till mamma och sa:
"Mamma, mamma! Teodor pussade mig idag och sen jagade han mig resten av dagen men du får inte säga det till pappa!" Haha, jag har alltid vart pappas lilla flicka :)
Ja, han var min första kärlek men jag hade min första pojkvän i typ trean eller något men honom behöver jag inte nämna då jag fortfarande känner honom och det kan vara rätt så awkward :)
Imon handlar det om mina föräldrar men jag kommer inte säga så mycket om dom då de också ska få ha ett privatliv :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback