We can make the sun shine and the moon light

Dag 3 – Mina föräldrar

Dag tre alltså.

Mina föräldrar träffades när de både gick på samma gymnasium.
De blev inte tillsammans då utan ett år efter att mamma hade gått ut och två år efter att pappa hade gjort det.
Jag har väldigt unga föräldrar då mamma är 36 och pappa blir 37 iår.
Dom gjorde slut när jag var väldigt liten så jag har aldrig kommit ihåg att de vart tillsammans.
Min mamma är helsvensk och född här i Göteborg.
Min pappa är  helbolivian och är född där men kom till Sverige när han var väldigt liten.

Ja, jag vill inte skriva så mycket om dom då jag tycker de ska få ha privatliv :)


Mamma

Tack! Det var fint skrivet. Kram Mamma.

2012-02-03 // 22:52:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback