Many have called but the chosen is you

♥ Dag 5 – Vad är kärlek.


Ja, vad är egentligen kärlek? Kärlek kan vara så mycket olika saker från person till person. Men vad är kärlek egentligen för mig? Jo, det ska jag nu berätta.

För mig är kärlek när du har någon i ditt liv som gör din vardag lite bättre. Inte en kompis eller så. Någon som får ditt hjärta att hoppa över några slag. Någon som gör att du får fjärillar i magen. När du ser personen kan du inte hjälpa att rodna lite gran. När personen rör dig ryser du till över hela kroppen. När du känner personens läppar mot dina vill du inte vara någon annanstans i hela världen. Du vill bara stanna i just det ögonblicket föralltid. När kärlek är besvarad svävar du på små moln. Men om du är olyckligt kär så är molnen svarta och du bara ramlar av de hela tiden. Det är heller ingen kärlek utan bråk. Alla har inte alltid samma åsikter och då kan man ryka ihop på varandra. Det enda som är viktigt då är att man faktiskt kan lösa det.

Det är min syn på kärlek



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback