I'd wait on you forever and a day

Kom precis hem typ.
Jag mötte upp Yomna i Nordstan, vi drog till biografen och hämtade biobiljetter och sen drog vi in till nordstan igen och kollade kläder. Hittade världens söta tröja med en rosett på som jag köpte. Bild kanske kommer sen.
Runt fyra drog vi båda hem.
Nu sitter jag i soffan och läser lite noveller. Yep, that's my life. Älskar att läsa noveller! Så, om ni vet någon bra får ni gärna tipsa mig! Fast just nu läser jag bara 1D och Justin Bieber noveller men vet ni några andra får ni gärna tipsa.
Väntar också på att mamma ska komma hem så jag kan beställa lite kläder och sen så att hon kan laga mat till mig. Ja, jag är lat.
Men det blir nog 30 dagar sen.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback