Heal my body with your kiss

Ja, hemma från X Factor.
Jag kommer inte säga hur det gick för mig då jag respekterar programmet och det stod redan på en lapp man fick.
Men jag vaknade halv fem imorse, var på korsvägen halv med Hannah där vi mötte upp Emelie, Hanna och Sofie.
Stod ute och köade till typ kvart över sju sedan släppte de in oss. Vi stod och väntade på att få komma in till väntsalen i några timmar. Sedan kom jag in på min audition rätt så snabbt. Men ja, tänker inte säga hur det gick iallafall.
Kom hem typ halv fyra och då gick jag och köpte sushi för det tyckte jag att jag var värd. När jag hade ätit klart det så somnade jag på soffan och vaknade för typ en halvtimme sen. Är fortfarande väldigt trött så jag kanske lägger mig typ tio idag.
Men ja, det är iallafall skönt att veta att jag har mina kompisars stöd.


~E

Snälla säg? Jag vill så gärna veta:/ men aja man måste respektera andras val.....

Svar: Nu kan jag säga det, jag åkte ut med en gång men de sa att de ville att jag skulle söka med en grupp. Oturligt nog hittade jag ingen som matchade mig!
Louise Burgos

2012-07-24 // 00:58:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback