They don't know what you've done to my heart

Tjola hopp tjola hej! 
Vaknade och insåg att jag skulle säkert bli sen men jag skyndade mig så gott det gick. Mitt hår var en katastrof så mamma fixade det med hennes magiska fingrar. Precis innan jag ska gå spricker mina enda jeans. Visst blev jag jätteglad. Dessutom när jag sprang runt och leta efter ett par byxor så gjorde detta att jag missade bussen. Men jag kom iallafall precis i tid och det var ju inte direkt kul. Rektorn stod typ och "skällde" på de nior som faktiskt var där. Alltså han ser inte direkt läskig ut men han kan faktiskt bli det när man väl sitter där. Men nog om det!
 
Har vart en ganska skön dag. Två riktiga lektioner och på sista kollade vi klart på She's The Man som vi började titta på tidigare i veckan. Men jag skyndade mig ner till bussen och precis när jag kommer ser jag hur den börjar åka. Fick stå skit länge eftersom att tabellen ändrades hela tiden, men det var väl typ värt det. 
 
Nu ska jag sätta på lite musik och fixa lite saker. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback