Klar och stressigt!

Äntligen alltså! Nu är jag äntligen klar med skolan för 2012! Det kändes så himla skönt att gå hem från skolan idag. Inget mer plugg i en månadstid. Det enda som ska göras är att simma. Inte så mycket mer, sedan är jag äntligen fri. Även om skolan inte slutar fören nästa vecka är det himla skönt. Blir väl mest film tittning resterande lektioner skulle jag säga. Förra året tittade vi på film en hel dag och då somnade jag för att jag blev så himla trött. 
 
Men ja, de här två veckorna efter London har väl vart ganska stressade. Blev nästan lite arg på mig själv för att jag åkte. Hade smått panik och funderade hur sjutton jag skulle hinna klart med allt. Men vet ni vad? Jag klarade det faktiskt! Idag har jag ändrat massa planer. Och vet ni vad? Jag älskar verkligen hur kollektivtraffiken får panik så fort det blir vinter! Igår när jag skulle hem var bussen inställd, idag när jag skulle till skolan var den också inställd! Som grädde på moset var det bro öppning när bussen väl kom. Jag blev riktigt jäkla glad och sedan sprang jag typ upp till skolan med världens jobbigaste backe (på morgonen). 
 
Men nu ska jag hoppa in i duschen och sedan sova. Blir en låååång dag imorgon!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback